Reklamace a výměna
Reklamace
Jak u nás fungují reklamace?
Pokud s nakoupeným produktem nejste spokojeni, tak pro vás máme následující řešení:
- Produkt vyměníme za jiný
- Zašleme vám peníze zpět na váš bankovní účet
- Vracíme cenu produktu
- Máme 14 denní lhůtu na vracení peněz na účet od obdržení balíku
- Balíky Nám zasílejte přes Zásilkovnu (prosím kontaktujte nás na email - info@nakupzababku.cz, kde Vám poskytneme kód pro vrácení zásilky + návod ) od jiných dopravců balíky přebírat nebudeme.
- Ke každé reklamaci/zpětné zásilce je nutno přiložit vyplněný - Reklamační formulář
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na email info@nakupzababku.cz
DŮLEŽITÉ!
- Výrobek, který si přejete vyměnit nebo vrátit nesmí být poškozený. Výrobek musí být vrácen v originálním a nepoškozeném obalu
s veškerým příslušenstvím.V opačném případě bude žádost na výměnu nebo vrácení zamítnuta nebo vyřešena pouze částečně.
- Náklady za přepravu zásilky na naší adresu hradí odesílatel. Zásilky na dobírku nepřijímáme.